2014-12-08

Caisson Hat


Wzór na czapkę, którą pokazałam wczoraj został opublikowany...wczoraj. Tak, tym byłam ostatnio pochłonięta!
Moi Drodzy, jestem podekscytowana, bo przedstawiam Wam mój autorski projekt: Caisson Hat!
The hat pattern I showed you yesterday was published...yesterday! Yes, that's the reason of my rare posting here.
I'm very excited! I present to you my own design: Caisson Hat!


Szukałam wzoru, który byłby uniwersalny, ale nie nudny. Łatwy na tyle, by dało się go zapamiętać, lecz efektowny. Odpowiedź? Tekstura. I oczywiście ścieg, który eksponowałby ładnie włóczkę Peruvian Highland Wool Filcolany. Opracowany wzór kojarzy mi się z kasetonami, więc znalezienie nazwy nie było takie trudne. Zapraszam do galerii Caisson Hat na Ravelry!
I was looking for the unisex pattern, but not a plain one. Easy to remember but not a boring one. The answer is texture! And I need a stitch pattern, which would show the character of Peruvian Highland Wool by Filcolana. The pattern I worked on reminds me caissons so finding a name for it wasn't hard. I invite you to watch the Caisson Hat gallery at Ravelry!

Bardzo, bardzo dziękuję moim wspaniałym testerkom za pomoc, otuchę i doping!
Wzór powstał we współpracy ze sklepem Magic Loop.
My heartfelt thanks goes to my wonderful testers! I thank you for your support, help and cheering!
Caisson hat was designed in collaboration with Magic Loop.

Specjalnie dla Was mam niespodziankę - rozdawajkę! Zajrzyjcie na profil Polkaknits na facebooku, napiszcie komentarz pod postem o rozdawajce, pisząc dlaczego chcielibyście go dostać. Byłoby super jak polubicie Polkaknits i udostępnicie posta o rozdawajce na swoim profilu. Do wygrania prezentowany wzór. Zabawa trwa do 14 grudnia. do północy CET. Potem podam trójkę zwycięzców na podstawie komentarzy. Ponieważ czapkę szybko się robi i występuje rozmiarach od malucha do dorosłego, to będziecie mieli okazję wykorzystać go jeszcze przed Świętami.
I've got a surprise for you- a pattern giveaway! Please go to Polkaknits profile, comment why do you want this pattern on facebook. It would be great ifyou  like Polkaknits and share the news about giveaway on your profile. The giveaway will last until 14th of December (midnight CET). Then I'll pick three winners. Because it is a very quick knit you'll have plenty of time to make the hat, maybe as a last minute Xmass gift?

Uściski!
Hugs!


19 comments :

  1. Fajny wzór ale mam problem z pobraniem go.Zapłaciłam za wzór przez Pay Pala.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Małgorzato <3 Sprawdź proszę raz jeszcze, wszystko powinno działać!
      Pozdrawiam :-)

      Delete
  2. Nadal niema pdf ze wzorem.W bibliotece jest wszystko oprócz wzoru.Coś nie gra.Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesli możesz to prześlij mi go na maila.Pozdrowienia.

      Delete
    2. Cieszę się, że wszystko się wyjaśniło i czapeczka już na drutach :-) Pozdrawiam!

      Delete
  3. No to pierwsze koty za płoty, gratulacje! Każda głowa w rodzinie ma swoją czapę, super wyglądacie:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiolu, dziękuję! Najtrudniejszy pierwszy krok :-)
      Na zdjęciach występują 3 czapki, co oznacza, że to tak nie do końca z tą ilością ;-)

      Delete
  4. Wspaniale wyglądacie razem na zdjęciach! :)

    ReplyDelete
  5. Fajny wzorek a warkoczyk idealnie dopełnia całość:) Gratuluje !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Monika! Wzorek nieskomplikowany, ale mam nadzieję z pomysłem. Miał być prosty :-)

      Delete
  6. Ale słodko u Ciebie, uwielbiam na Was patrzeć :) Rozczuliłaś mnie dzisiaj dodatkowo tymi czapkami.
    Gratuluję!
    Pozdrawiam Cię najserdeczniej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewa, dziękuję Ci :-) Jakoś tak mi to wychodzi na słodko...Nawet tego nie planuję, a tu bach! I sto tysięcy kalorii ;-)
      Pozdrawiam ciepło!!!

      Delete
  7. Gratuluję z całego serca opublikowania wzoru :-)
    Czapka - wspaniała - bardzo mi się podoba :-)
    A Wy na zdjęciach... powtórzę za Ewą - uwielbiam na Was patrzeć :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo Ci dziękuję Kasiu za tyle miłych słów :-)
      Czapka - od czegoś trzeba zacząć ;-) Z pisaniem i publikowaniem wzoru wiąże się tyle spraw dookoła, że nie mogłabym zacząć od "dużgo" projektu. Bardzo serdecznie pozdrawiam! <3

      Delete
  8. Gratuluję i trzymam kciuki za moc twórczą! Do przodu Paula!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olu moja Droga! Wielkie dzięki z pomoc i doping!!! <3

      Delete
  9. Wspaniale się zapowiada od pierwszego wzoru, cierpliwie będę czekać na Twoje kolejne. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Beautiful hat design! Love that it looks so wonderful on all ages and on both men and women.

    ReplyDelete